انتخاب شما
رتبه ی سایت
آمار بازدید
گزارش


341-DodgeChargerHemi

 




C_Class_History








Lamborghini_Gallardo








Quattroporte








mustang








off-road








panamera








AUDI R8








SUV








ferrari




BMW6








Cadillac








grancabrioi








Dodgcharger








G280








Landrovar








Aurion-Box








i40





























































































لوکسترین خودروی شاسی بلند جهان: آرتمیس

لوکسترین خودروی شاسی بلند جهان: آرتمیس

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱

شاید وقتی صحبت از یک خودروی سوپر اس یو وی  می شود، به فکر مازراتی کوبانگ و لامبورگینی آروس و بنتلی EXP 9 بیافتید که البته همه آنها کانسپت و نمایشی هستند و هنوز به خط تولید راه نیافته اند. پس در حال حاضر این افتخار به کدام خودرو تعلق می گیرد؟

eterniti artemis 2013

پاسخ شما اترنیتی آرتمیس (Eterniti Artemis) از لندن است. خودرویی که با کمک جانی هربرت راننده سابق فرمول یک و آلیستر مک کوئین سرمهندس سابق جگوار متولد شده است.

eterniti artemis 2013

در همان نگاه اول شباهت آرتمیس با پورشه کاین را احساس می کنید. شما اشتباه نمی کنید زیرا این ماشین روی پلاتفرم و ساختار پورشه کاین ساخته می شود. البته برای اینکه ردپای جگوار را نیز ببینید باید به جلوپنجره متفاوت آن که از جگوار XJ الهام گرفته نگاه کنید. در زیر درب موتور همان موتور توربو V8 کاین با حجم 4.8 لیتر را خواهید یافت. اما با تنظیمات جدید توسط مهندسین اترنیتی حالا می تواند 600 اسب بخار نیرو و 553 پوند فوت گشتاور تولید کند.

eterniti artemis 2013

با این افزایش توان و گشتاور می توانید در 4.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برسید که در حد سوپر اسپرتهاست و برای یک شاسی بلند دور از انتظار است. با این حال حداکثر سرعت تنها به 290 کیلومتر بر ساعت می رسد زیرا آئرودینامیک یک خودروی شاسی بلند برخلاف سوپر اسپرتها اجازه رسیدن به سرعتی مثل 300 کیلومتر را نمی دهد.

eterniti artemis 2013

از دیگر تغییرات این خودرو نسبت به پورشه، چرخهای آلیاژی فوق سبک 23 اینچی این خودرو است که همراه با کاهش ارتفاع تعلیق، سواری اسپرت تری را به همراه دارد.

eterniti artemis 2013

فضای داخلی و داشبورد همان طراحی کاین را دارد اما با کمک مواد جدید و مرغوب و گران قیمت متمایز می شود. تمرکز سازنده روی صندلیهای انفرادی ، افزایش جای پا به میزان 10 سانتی متر برای سرنشینان عقب، سردکن و گرم کن صندلیها، اتصالات به ipad و سیستم صوتی درجه یک و سیستم ناوبری و استفاده از چوب و چرم فراوان با پرداخت هنری بوده است.

eterniti artemis 2013

اگر علاقه مند خرید یکی از این آرتمیس های لوکس شده اید، باید بدانید که قیمت آنها از 340 هزار دلار شروع می شود و از تابستان امسال بعنوان مدل 2013 به فروش خواهند رسید. اما باید دید در سالهای بعد کسی کاریزمای لامبورگینی یا بنتلی را با یک نام ناشناخته انگلیسی معاوضه خواهد کرد یا نه.


نوشته شده توسط علیرضا سیادتی در یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:لوکسترین خودروی شاسی بلند جهان: آرتمیس , | لینک ثابت مطلب

آخرین مطالب